Plener Ślubny w Tatrach na Rusinowej Polanie

Sesja Ślubna w Górach

Ślubna Sesja na Rusinowej Polanie | Kasia & Konrad – i tak się zaczęło

Początek ich wspólnej drogi zaczyna się w okolicach Nowego Sącza, gdzie powiedzieli sobie sakramentalne Tak. Goście weselni jak i Państwo Młodzi świętowali ten wyjątkowy dzień w domu weselnym Casablanka w Niskowej. Przyjęcie weselne w stylu „Close to Nature”, pachniało drewnem i świecami. Góralska muzyka dopełniła całości i przyjęcie trwało do białego rana.

Sesja w górskim klimacie

Kasia Konrad to ludzie od młodych lat związani z górami, dlatego nad miejscem pleneru długo się nie zastanawialiśmy. Od początku wiedzieliśmy, że będą to góry. Pod uwagę brane były okolice Nowego Sącza, Bieszczady i Tatry. Wybór padł na ostatnie. Panorama Tatr cudownie wygląda od strony słowackiej i nie wymaga zaangażowania nieludzkiej siły, aby dostać się do miejsca i uchwycić ten widok.

Z drugiej strony po stronie polskiej jest takie wyjątkowe miejsce jak Rusinowa Polana, z której możemy zobaczyć jeden z najpiękniejszych widoków na nasze góry. Ostatecznie to zadecydowało o naszym wyborze.

Dzień wyprawy na Rusinową Polanę

Z Kasią i Konradem spotkaliśmy się dzień wcześniej w Bukowinie Tatrzańskiej w jednym z pensjonatów. W luźnej atmosferze spędziliśmy wspólny czas, który sprzyjał zarówno interesującym rozmowom, jak i szczegółom jutrzejszej sesji ślubnej.

Jest niedziela, godzina 4 nad ranem, lekko niewyspani, jednak z dawką dobrego humoru, jak i podekscytowania pospiesznie wchodzimy szlakiem prowadzącym do celu naszej wędrówki. Spieszymy się na wschód słońca, gdyż to właśnie on namaluje złotym światłem scenografię do ich fotografii i filmu ślubnego.

Po godzinie marszu jesteśmy na miejscu. Naszym oczom ukazuje się polana przykryta warstwą mlecznych i delikatnych chmur. Nie byliśmy jednak zawiedzeni takim zwrotem akcji, ponieważ ten widok w górach kryje w sobie surowe piękno. Kasia i Konrad idealnie wpasowali się w ten klimat i udźwignęli trudy tej sesji.

Finał sesji ślubnej

Ten dzień zaowocował nie tylko dawką pozytywnych emocji, ale i świetnym materiałem, pełnym ciekawych ujęć do ich filmu ślubnego, oraz pełno ciekawych kadrów zdjęciowych. Namiastkę efektów z tego fajnego dnia możecie zobaczyć poniżej.

Filmowa Sesja Ślubna w górach | Zapowiedź

Góry, las, natura i miejsce – Rusinowa Polana w Tatrach. Oddychaliśmy czystym powietrzem, oddychaliśmy ich uczuciem.  Z każdym ujęciem, czuliśmy jak są w sobie zakochani, rozgrzewają się aż do czerwoności, gdy są obok siebie. Kasia i Konrad na Rusinowej Polanie w swojej filmowej sesji ślubnej zrealizowanej w Tatrach.

Plener ślubny na Rusinowej Polanie | Zdjecia

ocena
2 / 5

Tomek

Filmowiec | Fotograf ślubny

Jak mawiał klasyk: "Życie to są chwile". Nie ma co odkładać wszystkiego na sam koniec. To się dzieje tu i teraz! Więc jestem tutaj po to, aby Twoja historia nie przeminęła.

Film i Fotografia w pakiecie
Zastanawiasz się nad naszymi usługami? Pamiętaj! Wybierając film ślubny i fotografię zyskujesz więcej, oprócz jednej doświadczonej i zgranej ekipy – dodatkowy rabat cenowy oraz Voucher na dodatkową usługę. To jest to, czego powinno się oczekiwać od pamiątki ślubnej.